Σελίδες

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Μια κουκουβάγια στο ραδιόφωνο!

Και εννοώ μια Μαμά Κουκουβάγια στο ραδιόφωνο! Δηλαδή εγώ! Έχω τόση χαρά που δεν ξέρω τι να σας πρωτοπώ! Από πού να αρχίσω!

Η πρόταση μου έγινε από το παιδικό ραδιόφωνο iFeelKid! Ακούμε συχνά με τη μικρή μουσική από το σταθμό αλλά ακούω και μόνη μου κάποιες εκπομπές που μου αρέσουν. Έτσι, όταν μου έγινε πρόταση καταχάρηκα γιατί ήξερα το σταθμό και ήξερα ότι μου αρέσει! Μετά τις πρώτες ζητωκραυγές (σιωπηλές... μην τρομάξει και ο άνθρωπος και το μετανοιώσει!) άρχισα τις ερωτήσεις "ποιος, πού, πότε, γιατί;;;;" Όπως αποκαλύφθηκε τις επόμενες μέρες η ιδέα ήταν για μια ομαδική εκπομπή! Και εκεί ήταν που χάρηκα περισσότερο γιατί η ομάδα που είχε σχηματιστεί, μου ήταν παραπάνω από γνωστή! Ε, να μην σας κρατάω σε αγωνία! 
Θα είμαι μαζί με τη Σοφία του shareyourlikes, τη Δήμητρα του counting smiles και την Κάλη από το anthomeli! Την τρελοπαρέα μου δηλαδή! Δεν φαντάζεστε τι έγινε στα τηλέφωνα και στα μηνύματα όταν το μάθαμε η μία για την άλλη! Δεν μας έφταναν οι ώρες για να πούμε τις ιδέες μας και τα θέματα μας! Και είμαστε τόσο χαρούμενες αλλά και λίγο αγχωμένες βέβαια καθώς δεν το έχουμε ξανακάνει! 

Έφτασε λοιπόν η στιγμή να επισκεφτούμε όλες μαζί τον iFeelKid, να γνωρίσουμε από κοντά τον άνθρωπο που μας προσκάλεσε (τι τον περιμένει από εμάς τις τρελές.. ελπίζω να το σκέφτηκε καλά! Κ. αν διαβάζεις, μη δίνεις σημασία!) και να συζητήσουμε για την ε-κ-π-ο-μ-π-ή μας! 


Καταρχήν καταλήξαμε στην ώρα! Θα μας ακούτε κάθε Παρασκευή στις 22:00! Prime Time δηλαδή, όχι αστεία! Θα βάζετε το ποτάκι σας, θα χαλαρώνετε και θα μας ακούτε! Α! Και μια που είπαμε ποτάκι και χαλάρωση... να σας πω και το όνομα μας! Φανταστείτε το εξής: ότι πίνετε ένα κοκτέιλ με 2-3 φίλες σας μαμάδες και κάνετε χαλαρή κουβεντούλα! Ακριβώς αυτή την αίσθηση θέλουμε να δώσουμε! Γι' αυτό ονομάσαμε την εκπομπή μας... Mama Colada

Νομίζω δεν μπορώ να πω και περισσότερα αυτή τη στιγμή! Μην τα αποκαλύψω και όλα! Μόνο να σας πω ότι σε κάθε εκπομπή θα έχουμε θέματα που μας απασχολούν σε σχέση με τα πιτσιρίκια μας, θα συζητάμε τις εμπειρίες μας, θα προτείνουμε ιδέες και γενικά θα σας κρατάμε παρέα! 

Η πρώτη μας εκπομπή θα είναι απόψε κιόλας! Αν θέλετε να μας ακούσετε, απλά επισκεφτείτε το iFeelKid.gr! Και δεν χρειάζεται να είστε πάνω από τον υπολογιστή γιατί ο iFeelKid έχει και app για το τηλέφωνο ή το tablet σας! Δείτε όλους τους τρόπους ακρόασης εδώ. Με λίγα λόγια.. δεν θα μας χάσετε με τίποτα! Και υπάρχει και chat! Θα μπορούμε δηλαδή να τα λέμε και από εκεί! 

Τι άλλο να σας πω; Συντονιστείτε! Απόψε και κάθε Παρασκευή στις 22:00 οι Mama Colada θα εκπέμπουν από τον iFeelKid! Σας περιμένουμε!
post signature

21 σχόλια:

  1. Aρχίζω ήδη να ετοιμάζω υλικά για το ποτό! ;)

    Καλή αρχή, Βέρα μου!
    Να το ευχαριστηθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που να πάρει και τελείωσα χθες ολο το ρακομελο. Καλή αρχή κορίτσια μου!!!
    Υ.Γ. Τα παπούτσια σας τα σπάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειααααααααααααααα !!! Ραντεβού το βράδυ!!!! Καλή αρχή κοριτσάκια!!! Ανυπομονώ να σας ακούσω!!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. yey!!!! Ετοιμάζω κοκτέϊλ για απόψε και σας περιμένω (άλλο που δεν ήθελα η μάνα) χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή τρελοπαρεάκι μου! δεν έχω ακούσει ποτέ τον σταθμό γιατί μας έχουν φάει τα παιδικά dvd's εδω μέσα αλλά θα κάνω την επανάστασή μου για χάρη σας! καλή (Δεδομένη) επιτύχια θκατουλεθ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή κορίτσια όμορφα!!
    Ωραία ώρα διαλέξατε!!!! Το παιδί κοιμάται και είναι ότι πρέπει για να σας απολαύσω με την ησυχία μου!!!!!

    Τα λέμε απόψε λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το διαβασα στη Σοφια. Θα προσπαθησω να σας ακουσω!!! Καλη επιτυχια με πολλη εμπνευση ευχομαι. Ειμαι σιγουρη οτι θα το απολαυσετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν θα χάσω ούτε λεπτό από την εκπομπή!!Καλή επιτυχίαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλενάδα ρε δεν το πιστεύωωωωωωωωωωωωωω!!! χαχα Χαίρομαι πάρα πολύ που θα είμαστε μαζί! Καλά, ποιος να μας το έλεγε;! Σε φιλώ mama colada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βέραααααααα τρέμωωωωωω!!!! Ε ρε γλέντια:)
    Θα είναι μια συγκλονιστική εμπειρία που θα τη ζήσουμε μαζί!
    Καλή μας αρχή λοιπόν φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βεράκι μου τι όμορφο ξεκίνημα είναι αυτό! Λάτρεψα τον τίτλο! Οι φώτο σας απίθανη! Ανυπομονώ να έρθει το βράδυ! Καλή σας επιτυχία και καλή συνέχεια!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το ότι θα ακούει παιδικό ραδιοφωνο χωρις να έχω παιδιά δεν το περίμενα!!!

    Καλή αρχή κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ μια"κουκουβέρα" δεν πρέπει να λείπει από το ραδιόφωνο!
    Τι υπέροχα νέα, το είπα σε όλες ότι ζηλεύω, θα το πω και σ' εσένα... πφφφ είμαι κουραστική!
    Θα συντονιστώ λοιπόν στις 10.
    Καλή επιτυχία κοριτσάρες και πολλά μπράβο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο όμορφες και χαμογελαστες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή αρχή!!! Σας αναμένουμε με ενθουσιασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μήπως έκανες ραδιόφωνο μικρή;;;; χιχιχι!! Ήσουν πολύ καλή!!!!!!!! από την αρχή! Σας απόλαυσα, θα ξαναπώ ότι μου αρέσατε πολύ και ότι εύχομαι να πάει τέλεια, να έχετε τρελή ακρόαση και να μας κάνετε συντροφιά κάθε Παρασκευή με τις φωνούλες σας!! Τα φιλιά μου Βέρα και πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάρα πολύ ευχάριστα νέα!
    Μπράβο βρε κοριτσάκια, είμαι σίγουρη ότι θα σκίσετε!
    Ευτυχώς που υπάρχει και αρχείο εκπομπών για να σας ακούω όταν σας χάνω.
    Μου αρέσει πολύ και το όνομα της εκπομπής!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ,αν σου ειχα ερθει την παρασκ θα σας απολαμβανα στην πρωτη σας εκπομπη!!! Υπομονη ως την επομενη λοιπον....κ ειναι μολις δευτ!!!:-/ (πολλη υπομονη...αλλα ειμαι σιγουρη οτι θα αξιζει!)
    Μπραβο κοριτσια!!!!! Πολυ καλη φαση....
    Φιλια σε σας κ καλες ακροασεις σε μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή