Σελίδες

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Μικρές κουβεντούλες και μια καρδιά για τις μέρες που έρχονται!

Η μικρή μας που λέτε συνεχίζει και μας γεμίζει με διαμαντάκια κάθε μέρα! Εντωμεταξύ μάλλον πρέπει να αρχίσω να κυκλοφορώ με μπλοκάκι για να καταγράφω αυτά που λέει γιατί μετά δεν τα θυμάμαι όλα! Το πιο πρόσφατο πετυχημένο μας το είπε ξαπλωμένη:

Είμαστε και οι δύο (μαμά και μπαμπάς) από πάνω της στην αλλαξιέρα και κάνουμε ότι θα της φάμε τα ποδαράκια, τα χεράκια κτλ. Στην αρχή γελάει και μετά σοβαρεύει. Γυρνάει λοιπόν και λέει στο μπαμπά της: 
"Δεν θέλω να με φας! Είμαι ευαίτητη! (ευαίσθητη)" 
Και αμέσως μετά από αυτό κάνει γκριμάτσα και λέει:
"Ο Σίφης κάνει έτσι!" (συμμαθητής της στον παιδικό)
Τώρα τι να πεις! Πρώτη φορά που ακούσαμε να χρησιμοποιεί τη λέξη "ευαίσθητη" και στο καπάκι μετά θυμάται και το Σίφη! 

Ο Σίφης που λέτε πρωταγωνιστεί και στα διάφορα σκετσάκια που κάνει μόνη της. 
"Πολύ θύμωσα τώρα Σίφη, γωνία σκέψης να πας! Εκεί να κάτσεις! Αθηνά, έλα! Κι εσύ γωνία σκέψης να κάτσεις! Καταλάβατε παιδιά;" Και πηγαινοέρχεται από την κουζίνα στο καθιστικό με αυστηρό ύφος, κάθεται δήθεν τιμωρία, σηκώνεται και μετά πιάνει στο στόμα της άλλο παιδάκι από την τάξη της! 
Στην αρχή νόμιζα ότι είναι όντως αναπαραστάσεις από αυτά που γίνονταν στο σχολείο, αργότερα κατάλαβα ότι ναι, κάποια γίνονται και κάποια άλλα είναι δικά της σενάρια!

Τελευταία μας στολίζει και με μια καινούρια έκφραση.. Την άκουσε κάποια στιγμή από τη μαμά μου που προειδοποιούσε το σκύλο να μην κάνει καμιά ζημιά και από τότε μας τη λέει συνἐχεια! Τι μας λέει;
"Αλοίμονο σας! Αλοίμονο σου μαμά! Αλοίμονο σου μπαμπά!" Και φυσικά.. "αλοίμονο σου Ερμή!"

Για το τέλος έχω να σας δείξω μια όμορφη χάρτινη πλεκτή καρδιά που έφτιαξα! Είναι η συμμετοχή μου για το δεύτερο τεύχος του περιοδικού Cook, Craft, Create! Εκεί θα βρείτε την κατασκευή μου αλλά και πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα! Δείτε το καινούριο τεύχος εδώ


post signature

8 σχόλια:

  1. η γλυκούλα μου!!!! όλο σενάρια θα είναι από δω και στο εξής!! έχουν τόση φαντασία!!! πολύ όμορφη και η καρδούλα που έφτιαξες Βέρα μου! καλή εβδομαδα, φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωωω, τί... ευαίτητη(!) δημιουργία!!!
    :-p χαχα!
    Φιλάκια, Βερούλα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις να ακούσεις ακόμα! εγώ και που πήρα τετράδιο δεν προλάβαινα να καταγράφω! ευτυχώς τα πολύ επιτυχημένα τα θυμάμαι! Πολλά φιλάκια να της δώσεις της όμορφης!
    Καλά κάθεται ακόμα στην αλλαξιέρα?? εδώ με δυσκολία βάζω τον μαχαραγιό πάνω!
    Η καρδούλα υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλίμονό σου Βέρα αν δεν μας πεις κι άλλα την επόμενη φορά,χιχι!!! Εγώ πάλι είμαι σίγουρη ότι δεν πρόκεται να καταγράψω τίποτα... βαριέμαι πολύ να τρέχω στο μπλογκάκι. Γι'αυτό υπάρχουν τα μπλογκς,χιχι! Η κατασκευή ζόρικη αλλά έτσι πως την δίνεις είναι πολύ πιο προσβάσιμη. Εύγε.! Καλημέρα! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι η πιο γλυκια ηλικία των παιδιων μας ,η ηλικια της κόρης σου!
    Εγω δεν προλαβαινα να τα γραφω ....όσα θυμάσαι να τα γραφεις,αργότερα που θα τα διαβαζετε μαζί ,θα σου φαίνονται ακόμα πιο αστεία !
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλίμονο σου αν ξαναγαργαλήσεις την ευαίσθητη κούκλα! Θα το φάω το Αθηνάκι! :)) Η καρδούλα φανταστική φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι η δική μου κυρία από τότε που πήγε στον παιδικό σταθμό, έγινε θεατρίνα πρώτης τάξης! Όλο σκετσάκια και προτάσεις που μας κάνουν να κοιταζόμαστε με τον Κωστή και να απορούμε / ενθουσιαζόμαστε!
    Η καρδούλα πολύ επίκαιρη :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ κατακαημένε Σήφη:))) χα χα χα
    Είναι μεγάλη μαφία η άτιμη και τρομερή θεατρίνα τελικά. Γράφε εσύ να τα μοιράζεσαι μαζί μας. Θα χρειαστείς τόνους χαρτί προβλέπω:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή