Σελίδες

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Συμβουλή για καθαρά μπιμπερό!

Όσοι έχετε μικρά παιδάκια αλλά και όσοι έχετε μεγαλύτερα ξέρετε πως τα μπιμπερό όσο καλά και να τα πλύνεις μετά από αρκετό καιρό χρήσης έχουν μια θαμπάδα, μια μυρωδιά, ένα κάτι που δεν σου κάνει και το απόλυτα καθαρό.. Βρήκα λοιπόν αυτή τη συμβουλή για καθαρά μπιμπερό και σκέφτηκα να τη μοιραστώ μαζί σας! 

Γεμίστε τα μπιμπερό με αρκετά ζεστό νερό μέχρι τη μέση. Προσθέστε ένα κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα και μισό κουταλάκι υγρό απορρυπαντικό για τα πιάτα. Μετά από 2-3 ώρες μπορείτε να τα ξεπλύνετε με ζεστό νερό χρησιμοποιώντας το βουρτσάκι για τα μπιμπερό. Και η μυρωδιά έχει φύγει!
 

Η συμβουλή αφορά μπιμπερό που γεμίζονται με γάλα-σκόνη και που όντως έχουν μια μυρωδιά. Αυτό που βλέπω εγώ τον τελευταίο χρόνο που πίνουμε φρέσκο γάλα είναι ότι τα μπιμπερό δεν μυρίζουν πια! Βέβαια, ένα φρεσκάρισμα θα τους το κάνω! Και μάλον θα είναι το τελευταίο τους γιατί σκέφτομαι μήπως αρχίσουμε να πίνουμε και το γάλα με ποτηράκι.. λέω εγώ τώρα.. θα κάνω ένα πειραματάκι!

post signature

8 σχόλια:

  1. Αντε με το καλο να το κοψετε το μπιμπερο Βερα μου. Μεγαλωσε το μπαρμπαδελακι σου. Κανει κακο και στα δοντια της η θηλη πλεον :) Σιγα σιγα ξεκινηστε ποτηρακια με καλαμακια. Εμεις καθε μερα διαλεγουμε χρωμα καλαμακι και απολαμβανει αυτη τη διαδικασια :)

    Καλημερα ομορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (Την κρατάω την συμβουλή... για το μέλλον!!!)
    ;-)
    Άντε, με το καλό να γίνει το πείραμα με το ποτηράκι!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Μαχούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο μικρός μου ειναι 7,5 μηνών, αλλά το μπιμπερό δεν το θέλει! Ισως στο μέλλον αλλάξει γνωμη... κρατάω λοιπόν την συμβουλή σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή συμβουλή για τα μπιμπερό. Η μυρωδιά του γάλακτος δεν αντέχεται. Ειδικά της σκόνης. Οσο για το ποτηράκι ισως δεις στην αρχή να πίνει λιγοτερο αλλά μετά θα επανέλθει στα φυσιολογικά. Παρτην να διαλέξετε μαζί το ποτηράκι ή τα μεγάλα πλαστικά καλαμάκια που εχουν περίεργα σχήματα. Ισως ετσι το δεχτει πιο ευκολα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ χρήσιμη η αναρτηση σου,καλησπέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Βέρα, πολύ καλή και χρήσιμη η συμβουλή σου! Ο δεύτερος γιος μου είναι 8 μηνών και πίνουμε πλέον γαλατάκι σκόνη, οπότε σήμερα κιόλας θα το κάνω... εγώ το έχω κάνει και με το ξύδι αντί για τη σόδα, απορρυπαντικό proderm και καυτό νερό! πιάνει κι αυτό μιας και το ξύδι είναι θαυματουργό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε λίγο καιρό τέλος και τα μπιμπερό για εσάς! Εμείς τα σουτάραμε από πολύ νωρίς. Πάντως δεν μου λείπουν καθόλου, να σου πω την αλήθεια. Αντιός μπιμπερός!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή