Σελίδες

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Μερικές φορές..

Μερικές φορές θέλω να κάνω μικρή ανάρτηση και το σκέφτομαι.
Μερικές φορές θέλω να γράψω κάτι πιο συναισθηματικό και δεν το τολμώ.
Μερικές φορές κοιτάζω το παιδί μου και σκέφτομαι ότι δεν είναι δυνατόν να έφερα εγώ στον κόσμο αυτό το πλασματάκι.
Μερικές φορές ξυπνάω και νιώθω ευτυχισμένη.
Μερικές φορές μου λείπει η δουλειά μου.
Μερικές φορές νιώθω πολύ "κλεισμένη".
Μερικές φορές τραγουδάω παιδικά τραγούδια ακόμα και στο δρόμο.
Μερικές φορές αισθάνομαι τυχερή για αυτά που έχω.
Μερικές φορές ξεχνάω τον εαυτό μου.
Μερικές φορές νομίζω ότι τα κάνω όλα σωστά.
Μερικές φορές νομίζω ότι τα κάνω όλα λάθος.
Μερικές φορές περιμένω πώς και πώς να πάει για ύπνο η μικρή.
Μερικές φορές κοιτάζω το ρολόι και ανυπομονώ να ξυπνήσει και να ξανακούσω τη φωνούλα της.
Μερικές φορές σκέφτομαι ότι αφού είχα αμφιβολίες για τον αποθηλασμό δεν έπρεπε να σταματήσω.
Μερικές φορές σκέφτομαι ότι θήλασα αρκετά.
Μερικές φορές δεν ξέρω ποια είναι η καλύτερη επιλογή για το παιδί μου.
Μερικές φορές νιώθω περήφανη για το πώς μεγαλώνω τη μικρή.
Μερικές φορές κρίνω αυστηρά τις άλλες μαμάδες.
Μερικές φορές θυμάμαι και τα δικά μου λάθη.
Μερικές φορές έχω απίστευτη ενέργεια για δημιουργικό παιχνίδι.
Μερικές φορές δεν έχω όρεξη.
Μερικές φορές δεν εκτιμώ καλά τον καιρό και ντύνω ελαφριά τη μικρή.
Μερικές φορές θα ήθελα να έχω μαζί ένα κοντομάνικο.
Μερικές φορές σκέφτομαι ότι μόνο εγώ είμαι έτσι.
Μερικές φορές φαντάζομαι ότι είναι έτσι κι άλλες μαμάδες.
Μερικές φορές το ξανασκέφτομαι.

38 σχόλια:

  1. Αυτές οι μερικές φορές δείχνουν απλά πως είσαι πάντα άνθρωπος..
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μερικές φορές ψάχνω για νέα σου ανάρτηση και δεν έχεις γράψει τίποτα. Μερικές φορές ταυτίζομαι τόσο πολύ με αυτά που γράφεις που τα κουκουβά μου(βλέπε σημερινό τίτλο αστρονεραϊδούλας) ακούγονται σε όλο το τετράγωνο. Πολλά φιλιά, πολύ εσωτερική ανάρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μερικές φορές ταυτίζομαι τόσο πολυ με κάποιες σαν αναρτήσεις σαν αυτή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά όλα μαζί και αντίστροφα ξανά..τελικά όσο και να θηλάσεις πάντα θα έχεις την αμφιβολία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μερικές φορές ξυπνάω από τα άγρια χαράματα και έχω χορτάσει ύπνο (βλ. ώρα που σου γράφω σχόλιο)

    Καλημέρα κουκουβαγιούλα :) Πολύ διαφορετική η σημερινή σου ανάρτηση. ΜΕΡΙΚΕΣ αναρτήσεις σου είναι διαφορετικές. Αλλά ΟΛΕΣ τις διαβάζω :)

    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι ωραίο μερικές φορές να μπορείς να σταματάς και να αναλογίζεσαι. Σιγουρεύεσαι, κατοχυρώνεις, τολμάς αλλαγές, διεκδικείς...και ζεις πιο αληθινά!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το νέο look! Καλή εβδομάδα Βέρα, και να ξέρεις πως λίγο πολύ όλες μας μοιραζόμαστε τις ίδιες με σένα σκέψεις... Και δεν ελευθερωνόμαστε από αυτές, ούτε όταν τα κουκουβαγιάκια μεγαλώσουν τόσο που πια -δείχνουν- να μην έχουν την ανάγκη μας! Once a mommy, always a mommy...!!!

    Φιλάκια!
    ='ο'=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μερικές φορές πιστεύω πως οι μαμάδες σκεφτόμαστε ακριβώς τα ίδια πραγματάκια...
    Βέρα μου πολύ ωραία ανάρτηση,γεμάτη ανθρωπιά και τόσο τρυφερή!Μια ανάρτηση γεμάτη αλήθεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μερικές φορές... κι εγώ τα ίδια σκέφτομαι!
    Πάντα όμως, το ένστικτο της μάνας είναι ΑΛΆΝΘΑΣΤΟ!
    Πολύ όμορφη ανάρτηση..
    Καλή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μερικές φορές... κι είναι όλες αυτές οι φορές που και πάλι είσαι ΕΣΥ! Καλημέρα Βερούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βέρα μου πόσο όμορφη κι αληθινή ανάρτηση! Να σου πώ κάτι; Τέτοιες αναρτήσεις μου αρέσουν, που βγάζουν σκέψεις εσωτερικές, συναίσθημα κι αλήθεια. Συνέχισε έτσι σε παρακαλώ, φιλιά πολλά πολλά.
    Που βρίσκεις ήθελα να ξερα τόσες πολλές διαφορετικές κουκουβάγιες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιες μανούλες δεν έχουν ανασφάλειες και δεύτερες σκέψεις...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μερικές φορές έχεις ήδη κάνει όλες αυτές τις σκέψεις συμπτυγμένες σε ένα δεκάλεπτο πριν ξαναρχίσεις να τρέχεις... Είναι πολύ σημαντικό όμως που κ που να σταματάς, να αναρωτιέσαι, να ξανασκέφτεσαι! Μου άρεσε πολύ αυτή η ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τρυφερή ανάρτηση και πολύ αληθινή. Όλοι έχουμε κάνει αυτές τις σκέψεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαζι σου σε ολα!!!!! Απο τις ωραιοτερες αναρτησεις που εχω διαβασει Βερα :)

    Καλο μεσημερακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ετσι ακριβως οπως τα λες... Και ακομα περισσοτερα μερικες φορες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ετσι ακριβως οπως τα λες... Και ακομα περισσοτερα μερικες φορες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλησπερα Βερα!!ολες αυτες οι σκεψεις περνανε και απο το δικο μου μυαλο και πολλες αλλες ακομα...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μερικές φορές νιώθω κι εγώ όπως εσυ!! καλημέρα Βερούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μερικές φορές την κοιτάω και λιώνω.
    Μερικές φορές πιστεύω πως πάντα προοριζόμουν για να την φέρω στον κόσμο...
    Μερικές φορές νιώθω πως κάτι πρέπει να έχω κάνει καλό στην ζωή μου και έχω ευλογηθεί με ένα τέτοιο δώρο...και άλλες πάλι φοβάμαι πως μπορεί να έχω κάνει κάτι κακό και μια μέρα να τα χάσω όλα...
    Φοβάμαι ότι θα ξυπνήσω μια μέρα και μπορεί να πάθει κάτι...
    Σχεδόν πάντα βρίζω τον εαυτό μου για τις τελευταίες αυτές σκέψεις...Μερικές φορές τις ξεχνάω αμέσως...ειδικά όταν μου χαμογελάει ή την πάρω αγκαλιά...Μερικές φορές μου παίρνει λίγο παραπάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσο με άγγιξε η ανάρτηση σου Βέρα μου!
    Όλα μα όλα τα νιώθω απόλυτα... σε τόσο μεγάλο βαθμό που νόμιζα ότι διαβάζω δικά μου λόγια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μερικές φορές και εγώ σαν μανούλα σκεφτόμαστε τα ίδια πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τ έ λ ε ι ο ! Κι όχι απλά μερικές φορές .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η ανάρτηση σου αυτή είναι απλά τέλεια! Γλυκιά ειλικρινής και ανθρώπινη. Λίγο πολύ όλες οι μαμάδες το ίδιο νιώθουμε, δεν σου κρύβω οτι ταυτίστηκα στα περισσότερα μαζί σου...
    Ανυπομονώ πάντα για την επόμενη ανάρτηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι γλυκειά ανάρτηση,με απόλυτη ειλικρίνεια,νομίζω εμείς όλες οι μανούλες σε γενικές γραμμές κάνουμε τις ίδιες σκέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Από την μια με συγκινούσες και μετά με έκανες και χαμογελούσα. Όλες σκέψεις που έχω κάνει, όχι μερικές.....αλλά άπειρες φορές!
    Είναι καλό νομίζω που είμαστε ανήσυχες μανούλες και δεν επαναπαυόμαστε.
    Γειά σου Βεράκι μου σκεπτικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μερικές φορές απλά σκέφτομαι ότι υπάρχουν μαμάδες που σκέφτονται όπως και εγώ!. Πολύ από καρδιάς ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Aχχχχ.... τελικά είμαστε όλες τόσο ίδιες και συγχρόνως τόσο διαφορετικές!!! Μα μέσα στο μυαλό μου είσαι!!!... και απ' ότι κατάλαβα κι από τα σχόλια μέσα στο μυαλό όλων μας! Βέρα μου σε φιλώ! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιατί έτσι είναι η ζωή. Μερικές φορές είμαστε έτσι, κι άλλες γιουβέτσι. Μερικές φορές είμαστε σίγουρες και μερικές φορές έχουμε τις αμφιβολίες μας. Αλλά εκεί είναι και το γούστο. Πως τίποτε δεν είναι κάθε μέρα το ίδιο, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η ζωή θα ήταν πολύ ίδια αν δεν υπήρχαν αυτές οι μερικές φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κι εγώ σου λέω Βέρα μου, ότι όλες τις φορές που κάνεις αυτές τις σκέψεις, είσαι απόλυτα σωστή και φυσιολογική!!
    Και σου λέω ότι με συγκίνησες κιόλας!!
    Να είσαι πάντα καλά!!!
    Και να ξέρεις ότι όσοι ψάχνονται τα ίδια με σένα κάνουν μερικές φορές.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι ωραία που περιγράφεις τη... ζωή!

    φιλιά,
    3 Μυρμηγκάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Για κάτι τέτοιες αναρτήσεις μου αρέσει το blogging! Eυχαριστούμε Βέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το λατρεψα και το κοινοποιω να το διαβασουν και αλλες γιατι μερικες φορες ειναι ωραιο να μην νιωθεις η μονη...
    I love you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το λατρεψα και το κοινοποιω να το διαβασουν και αλλες γιατι μερικες φορες ειναι ωραιο να μην νιωθεις η μονη...
    I love you

    ΑπάντησηΔιαγραφή