Σελίδες

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Μια γλυκιά συνάντηση!

Χθες λοιπόν ήταν η συνάντηση των bloggers στο Θησείο! Και ήταν όπως την περιμέναμε και ακόμα καλύτερη! Φανταστείτε την αγωνία όλων μας που παρότι είχαμε πει 17:30 με 18:00, στις 17:45 είχαμε μαζευτεί οι περισσότερες!
Τι να σας πρωτοπώ δεν ξέρω! Περάσαμε τόσο όμορφα! Μιλήσαμε για διάφορα θέματα με άνεση και ειλικρίνεια. Είχαμε διάθεση να μοιραστούμε τα προσωπικά μας, τα θέματα που μας απασχολούν και κάποια από τα προβλήματα μας. Είδαμε τα πρόσωπα πίσω από τις λέξεις και αυτό ήταν τόσο ιδιαίτερο. Κάποιες στιγμές έπιανα τον εαυτό μου να παρατηρώ τις κοπέλες μία μία. Σκεφτόμουν από μέσα μου πόσο όμορφες μου φαίνονταν. Σκεφτόμουν ότι αυτό που αισθανόμουν ήταν τόσο γλυκό.. είχα την αίσθηση ότι ήμουν για καφέ με φίλες μου που είχα να τις δω καιρό. Ότι ήξερα ήδη τόσα πολλά γι'αυτές και επιτέλους τα λέγαμε από κοντά. Και τέλος, σκέφτηκα ότι έτσι έπρεπε να γίνει. Ότι πρέπει κάποιες επαφές μας να τις πάμε παραπέρα. Ότι έτσι αποδεικνύουμε ότι το διαδίκτυο μπορεί να φέρει πιο κοντά κάποιους ανθρώπους και όχι μόνο να αποξενώνει. Είδα ευκαιρίες για μελλοντικές συναντήσεις και φιλίες. Και αυτό θα το ήθελα πάρα πολύ. Θα είναι ακόμα ένα από τα καλύτερα που μπορεί να μας προσφέρει το blogging.
Ορίστε και η αναμνηστική μας φωτογραφία. Σας περιγράφω από αριστερά προς τα δεξιά.



Η Κατερίνα από το Positive Thinking Female Code 
Η Μαρία από Parents Land Gr
Η Μαρώ από το Marronblogge
Η Σίνα από το Είμαι Παιδί 
Η Μαρία από το Μεγαλώνω, μεγαλώνεις, μεγαλώνει
Η Κουκουβαγιο-φάτσα μου, 
Η  Σοφία από το Share Your Likes 
Η Γιάννα από το Blogolicious Editoriolista 
Η Δήμητρα από το For my Friends!! 
Η Ασπασία από το For my Lovable Baby 
Η  Κάλλη από το Ανθομέλι 
Η Γεωργία από το 4seasons

Όσες δεν καταφέρατε να έρθετε μην ανησυχείτε! Σίγουρα θα υπάρξει κι άλλη συνάντηση! Όσο για τις υπόλοιπες, να πω ότι χάρηκα πάρα πολύ που σας γνώρισα και ότι δεν θα ξεμπερδέψετε έτσι απλά.. θα με ξαναδείτε!

24 σχόλια:

  1. Aχ, μπράβο βρε κορίτσια!!!
    Και ειδικά σε εσένα, Βέρα για την πρωτοβουλία!!!
    Πάντα να περνάτε υπέροχα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σας!!
    Πάντα τέτοια!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχώς που έβαλες τα ονόματα με τη σειρά, γιατί μου παραπονέθηκε η Μαχούλα για το ποια είναι ποια. Η πρωτοβουλία σου ήταν πολύ καλή και πραγματικά ελπίζω ότι θα έχουμε και συνέχεια. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωχ, και εγώ για τα ονόματα θα έλεγα μιας και με έκραξε ο άντρας μου!Σωστή!και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βερούλα μας καλή, coordinator φοβερή!!!! Υποκλινόμαστε σύσσωμες στην οργάνωση και το συντονισμό σου! 12 γυναίκες να είναι στην ώρα τους??? Σπάνιο φαινόμενο:)
    Ήταν μια τόσο γλυκιά και χαρούμενη βραδιά. Ξέχασες να γράψεις ότι παραλίγο να μας διώξουν από το μαγαζί γιατί έκλειναν αλλά εμείς δεν λέγαμε να "κλείσουμε" το στόμα μας!!!
    Όπως θα έχεις διαβάσει και εσύ μέχρι τώρα, τελικά όλες το ίδιο νιώσαμε, μια οικειότητα και μια ζεστασιά, χωρίς ίχνος κουτσομπολιού ή ανταγωνισμού. Χαίρομαι πολύ που ήταν για όλες τα αισθήματα αμοιβαία!!!
    Εις το επανειδείν λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγκινήθηκα έτσι όπως τα γράφεις.
    Λυπάμαι πολύ που δεν ήρθα.
    Πιστεύω στις μικρές συγκεντρώσεις, να μπορείς να γνωρίσεις αληθινά τον άλλον.
    Οχι μόνο να δεις πως είναι.
    Αφού περάσατε όμορφα!!!!
    Μπράβο!
    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία συνάντηση,αλλά ζηλέψαμε εμείς από μακριά.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν δε σ'είχαμε Βέρα μας, ποια θα ήταν εκεί...... δε θα χαμε συνάντηση, ή τη φωτό αυτή.... (προσπάθησα να στιχουργήσω η έρμη, βγάζεις Πάριο και βάζεις εμάς, δεν ξέρω αν με εννοείς!!) Αφιερωμένο στη διοργανώτρια της βραδιάς. Είσαι πολύ ζωντανός άνθρωπος, αξιόλογος, και η Αθηνά είναι σούπερ τυχερή που σε έχει μανούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω πω! Πάλι άργησα. Τελευταία ήρθα να σχολιάσω :)
    Σήμερα δεν σας προλαβαίνω. Οι περισσότερες έχετε ανεβάσει ανάρτηση. Σας χρωστάω και εγώ τη δική μου :)

    Κουκουβαγιούλα μου, χθες τα πέρασα σούπερ! Να το ξανακανονίσουμε! Αυτές τις ευκαιρίες που λες ότι είδες, τις είδα και εγώ. Και σας αισθάνθηκα σαν φίλες που σας ξέρω χρόνια...

    Θα το ξαναπώ και εδώ: Από το πρωί βλέπω να κυκλοφορεί η ίδια φωτογραφία παντού. Τόσες φωτογραφίες βγάλαμε. Που είναι οι υπόλοιπες φωτογραφίες οέο!!!??? Οι κάτοχοι των φωτογραφικών μηχανών (ούτε θυμάμαι ποιες κοπέλες είχατε camera χθες) ας μας αποκαλύψουν και τις άλλες φωτογραφίες που βγάλαμε.

    Φιλάκιααα xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ χαίρομαι που σας βλέπω κορίτσια!
    Ζηλεύω που δεν μπόρεσα να έρθω!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο στην πρωτοβουλία σου Βέρα για την φοβερή συνάντηση!! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας είδα στους μαμάδες μπαμπάδες και τώρα βρήκα χρόνο να περάσω! πολύ χαίρομαι που συναντηθήκατε και μακάρι να σας είχα κοντά να σας γνώριζα κι εγώ! Πολλές από εσάς σας νιώθω συμμαθήτριες καθώς ξεκινήσαμε μαζί στο διαδίκτυο και συνεχίζουμε και μου έχετε προσφέρει πολλά! Πάνω από όλα με βοηθάτε να νοικοκυρευτώ, όταν δε με συγκινείτε ή ψυχαγωγείτε με τις αναρτήσεις σας! Καλή συνέχεια σε όλες κορίτσια! Happy blogging!
    Βέρα ιδιαίτερα φιλία και μπράβο για την πρωτοβουλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βέρα μου σ'ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα και την διοργάνωση!!
    Χάρηκα πολύ για την γνωριμία και ελπίζω στην επόμενη συνάντηση να καταφέρουμε να πούμε πιο πολλά!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι τέλεια....δεν είναι απίστευτο να βάζεις εικόνα στις λέξεις;; Μακάρι να ήμουν κι εγώ εκεί...Σας σκεφτόμουν πάντως!! Να το ξανακάνετε εννοείται!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μπραβο βρε κοριτσια που βρεθηκατε!!εγω θα την πω την αμαρτια μου,μιας και ειμαι καινουρια εδω στην μπλογκογειτονια ντρεπομουν λιγακι...αλλα απο οσα διαβασα περασατε τελεια και ζηλευω τωρα!!στην επομενη θα ειμαι απο τις πρωτες!!χαχα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπράβο κορίτσια!! τι όμορφα!!! θα θελα να ήμουν κι εγώ εκεί!!! :( φιλάκια, καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φαίνεται ότι περάσατε φανταστικά!! Είστε όλες κούκλες!!!
    Αχ, πόσο θα ήθελα να ήμουν και εγώ εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πόσο χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα! Το περίμενα βέβαια είναι η αλήθεια! Εύχομαι την επόμενη φορά κι εγώ να είμαι εκεί! Η οργάνωση τέλεια απ ότι έμαθα! Μπράβο!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια, Βέρα μου, που είχες αυτή την όμορφη ιδέα για τη συνάντηση! Νομίζω ότι περάσατε τόσο καλά, που οι επόμενες συναντήσεις είναι δεδομένες...
    Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μπράβο κορίτσια!! Και σε σένα Βεράκι που το οργάνωσες! Τι καλά να ήμουν κι εγώ εκέι! Ποιος ξέρει ίσως σε κάποια άλλη συνάντηση! Ή μήπως να οργανώσουμε μια εκπαιδευτική blogo-εκδρομή στο Άμστερνταμ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο κορίτσια!!!! Σας ζηλεύω, μακάρι να μπορούσα να έρθω κι εγώ!!!
    Είστε όλες κούκλες... Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βέρα γερά να το κάνουμε ξανά, το πες κι έγινε τόσο απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βέρα μου είμαι σίγουρη ότι περάσατε τέλεια! Διάβασα όλες τις σχετικές αναρτήσεις και είστε όλες τόσο χαρούμενες! Και ξέρεις, έχει ενδιαφέρον και για εμάς που δεν ήμασταν μαζί σας, γιατί αυτή η φωτό μας αφήνει κι εμάς να συνδέσουμε λέξεις με πρόσωπα!
    Άλλωστε το έχω ζήσει κι εγώ εδώ πάνω και γνωρίζω καλά το συναίσθημα!
    Έκανες πολύ καλά που πήρες την πρωτοβουλία και οργάνωσες μια τέτοια συνάντηση! Πάντα τέτοια.
    Εύχομαι να τα πούμε κι εμείς από κοντά κάποια στιγμή...
    Φιλιά πολλά κουκουβαγομανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευχαριστουμε που το οργάνωσες. Ηταν τέλεια εμπειρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή