Σελίδες

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Απορίες στο σπίτι!

Η σημερινή ανάρτηση δεν θα είναι χριστουγεννιάτικη, θα είναι απλά σπιτική! 
Θέλω να εκφράσω τη χαρά μου που το παιδάκι μου μεγαλώνει και αρχίζει σιγά σιγά να λέει λεξούλες (στα γιαπωνέζικα προς το παρόν) και λογάκια. Αυτό σημαίνει ότι μετά από λίγο καιρό θα λέει προτασούλες και θα αρχίσει να έχει αυτές τις περίφημες παιδικές απορίες που έχουν τα πιτσιρίκια και τις λατρεύω!
Μου αρέσει πάρα πολύ να απαντώ σε αυτές τις απορίες, το βρίσκω εξαιρετικό παιχνίδι για τη φαντασία μου να βρίσκω απαντήσεις παιδικές, αληθινές και όχι σκληρές που να εξηγούν και να δίνουν χώρο για περισσότερες ερωτήσεις! Έχουμε βέβαια καιρό για αυτά! Προς το παρόν οι απορίες που ακούγονται μέσα στο σπίτι είναι οι εξής:

- Πού είναι οι μαύρες κάλτσες μου;
- Πού είναι το ροζ πουκάμισο μου;
- Πού έχεις βάλει τα αθλητικά μου;

  Εδώ απαντώ: στο ψυγείο!

- Πού είναι η μουστάρδα;
- Πού είναι το μεγάλο μαχαίρι;
- Πού είναι το τριμμένο τυρί;

  Εδώ απαντώ: στην τουαλέτα!

Και συνεχίζουν οι ερωτήσεις μέχρι που δίνω τις πραγματικές απαντήσεις. Για παράδειγμα: "το ροζ πουκάμισο είναι στη μέσα ντουλάπα. Το έβαλα χθες." Και έρχεται η απάντηση: "Δεν είναι εδώ!" Και αρχίζει ένας διάλογος που καταλήγει στα ίδια..σηκώνομαι από εκεί που κάθομαι, πάω και βρίσκω το ροζ πουκάμισο! Πωπώ...μάγος θα'μαι, ήταν όλη την ώρα εκεί! 
Μα, δεν είναι πραγματικά αστείο; Μη μου πείτε ότι δεν συμβαίνει και στο δικό σας σπίτι γιατί δεν θα σας πιστέψω!

29 σχόλια:

  1. the story of my life. Νομίζω είναι συνομωσία των αντρών για να μας δίνουν τα μυαλά στα χέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα! Όλοι οι άντρες ίδιοι είναι! Απορώ, δε βλέπουν αυτά που βλέπουμε; Μήπως η όρασή μας σε εμάς τις γυναίκες είναι πιο ανεπτυγμένη ως αίσθηση από ό,τι στους άντρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι κάπου είχα διαβάσει ένα άρθρο που έλεγε για τις γονιδιακές λεπτομέρειες και ότι στην όραση όντως οι γυναίκες βλέπουν πιο πολλές λεπτομέρειες ενώ οι άντρες τη γενική εικόνα. Ε, μάλλον υπερέχουμε κι εκεί..χεχε!

      Διαγραφή
    2. Ακόμη και αυτό να ισχύει, το ροζ πουκάμισο, οι μαύρες κάλτσες κλπ δεν είναι απλά 'λεπτομέρειες'. Είναι εικόνα που βγάζει μάτι. Δεν ψάχνουν βελόνα στα άχυρα. Ροζ πουκάμισο σε ντουλάπα ψάχνουν. Εμένα ο δικός μου μία φορά έψαχνε το κινητό στην κουζίνα και ήταν πάνω στο τραπέζι. Αυτό μόνο και ένα μπωλ με φρούτα. Που πήγε το κινητό οέο; Μεταμφιέστηκε σε μπανάνα.

      Διαγραφή
  3. Βέρα μου δεν το συζητώ, είναι τέλειο να βλέπεις το παιδάκι σου να μεγαλώνει, να εξελίσσεται και να λέει λεξούλες, μικρές προτάσεις και τραγουδάκια! Σαν σωστές χαζομαμάδες φουσκώνουμε από περηφάνια θεωρώντας ότι το παιδάκι μας είναι το πιο έξυπνο παιδί στον κόσμο!
    Όσο για τις ερωτήσεις που ξεκινούν με «Πού είναι…» εννοείται ότι δεν λείπουν και από το δικό μας σπίτι! Συνήθως εμείς ψάχνουμε για κινητά, φορτιστές, κλειδιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Δεν λείπουν από κανένα σπίτι αυτές οι απορίες!
      Τις άλλες τις παιδικές τις περιμένω με λαχτάρα!

      Διαγραφή
  4. Αχα ετσι θα απανταω απο δω και περα. Αν και ειναι ικανοι να ψαχνουν τα ρουχα στο ψυγειο!Και εχω τρεις!!! Πειτε μου τι να κανω ωστε να εκπαιδευσω τους μικρους τουλαχιστον;Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρχισε να τους ρωτάς εσύ για αλλαγή! Να δούμε!

      Διαγραφή
    2. Καλη ιδεα. Παντως οταν χτες ο αντρας μου αργα το βραδυ ρωτησε για το τηλεκοντρολ και απαντησα οπως εσυ εβαλε τα γελια και το βρηκε μονος του. Δεν θα κρατησει πολυ ομως!!!

      Διαγραφή
  5. ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΑΠΑΝΤΩ ΚΑΙ ΕΔΩ:

    Ακόμη και αυτό να ισχύει, το ροζ πουκάμισο, οι μαύρες κάλτσες κλπ δεν είναι απλά 'λεπτομέρειες'. Είναι εικόνα που βγάζει μάτι. Δεν ψάχνουν βελόνα στα άχυρα. Ροζ πουκάμισο σε ντουλάπα ψάχνουν. Εμένα ο δικός μου μία φορά έψαχνε το κινητό στην κουζίνα και ήταν πάνω στο τραπέζι. Αυτό μόνο και ένα μπωλ με φρούτα. Που πήγε το κινητό οέο; Μεταμφιέστηκε σε μπανάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εμείς κάτι τέτοιες απορίες έχουμε στο σπίτι μας και από την μικρή αλλά και από τον άντρα μου. Το θέμα είναι ότι πάντα με ένα μαγικό τρόπο μόνο εγώ τα βρίσκω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν το συζυτώ Βέρα. Αφού οι άντρες (συνήθως) είναι σαν μικρά παιδάκια και χειρότεροι πολλές φορές:)
    Ο δικός μου είναι εντελώς αφηρημένος, σε σημεία να ξεχνάει κλειδιά στη μηχανή όλο το βράδυ και το πρωί να τα ψάχνει! Εγώ συνήθως απαντώ όταν με ρωτάει για κάτι "Με τα μάτια μου κοίταξες?", το έλεγε η γιαγιά μου.
    Όσο για την μικρούλα σου, είμαι σίγουρη ότι η γλώσσα της ροδάνι θα πηγαίνει:) Τι όμορφη όμως πολυλογία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, κι η μαμά μου κάτι τέτοιο λέει! Με ποιανού τα μάτια ψάχνεις;

      Διαγραφή
    2. Λες να οδεύω προς την μέση ηλικία???? Αμάν αμάν!

      Διαγραφή
  8. Aχ Βέρα μου!
    Τα ίδια γίνονται και στο δικό μας σπίτι..ο καλός μου το μόνο που ξέρει είναι που βρίσκονται τα μαχαιροπίρουνα(φαντάζομαι είναι αυτονόητο το γιατί)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχααα Βέρα μου, ώστε κι εσύ τα έχεις αυτά; Και απ' ότι βλέπω και άλλες φίλες; χαχαχαααα
    Κι εγώ τα έχω φυσικά. Ξέρεις είχα διαβάσει κάποτε σε ένα βιβλίο ψυχολογίας, ότι οι άντρες, έτσι είναι. Μπορεί να ψάχνουν κάτι, να είναι μπροστά τους, και να μην το βλέπουν, μέχρι να τους το δείξεις. Πόσο ισχύει όμως. Εμένα μου σπάει λίγο τα νεύρα αυτό, από την άλλη όμως, σπάω και πλάκα, έτσι όπως στέκεται ο δικός μου, σαν παιδάκι μπροστά από την ανοιχτή ντουλάπα, ή το ανοιχτό ψυγείο, και ψάχνει και καλά, να βρει αυτό που ζητάει. Μέχρι που πάω εγώ φυσικά και του το δείχνω χαχαχαααα.
    Οι άλλες απορίες που έρχονται θα είναι πολύ πιο όμορφες πάντως.
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που κάθονται μπροστά στο ανοιχτό ψυγείο έχει πολλή πλάκα!
      Ανυπομονώ για τις καινούριες απορίες!

      Διαγραφή
  10. είναι αστείο και γελάμε όταν κάτι τέτοιες απορίες έχουν τα παιδάκια αλλά όταν τις έχουν οι άντρες μας είναι...εκνευριστικό!!!!!
    Εμένα για παράδειγμα το μόνο πράγμα που ξέρει ποια είναι η θέση του...είναι η ζάχαρη, ο καφές, τα φλυτζάνια και τα μαχαιροπίρουνα!!!
    Βλέπεις τον καφέ του δεν τον πετυχαίνω...οπότε αναγκάζεται να τον κάνει μόνος!!!
    1000 φορές να του πω που είναι τα υπόλοιπα πράγματα...1000 φορές θα τα ξεχάσει και θα με ρωτάει!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πήγα σε μάγισσες...σε χαρτορίχτρες ... να δω που χάνεται όλες τις ώρες!!!
    Τι ερωτήσεις Θέεεεεεεεεεε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερωτήσεις και ξανά ερωτήσεις! Ειδικά το πού ακούγεται πολύ!

      Διαγραφή
  12. Χα χα χα!! Είναι που σε μας τις γυναίκες ο Θεός έδωσε αυξημένη όραση!! :) μη σου πω και μαγικές ικανότητες!!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χχαχχαχα έχεις ακούσει αυτό που λένε "αν δεν το βρει η γυναίκα σου, έχει χαθεί για πάντα" ; είναι έτσι ακριβώς όπως το περιγράφεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή