Σελίδες

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Ιούνιος!

Καλό μήνα! Καλό μήνα! 1η Ιουνίου! Μπαίνει επίσημα το καλοκαιράκι!
Συμβαίνει μερικές φορές στις οικογένειες να έχουν ένα μήνα γεμάτο γιορτές. Είδα τον προηγούμενο μήνα που κάποιες φίλες έκαναν αφιέρωμα στον ανοιξιάτικο Μάη. Λοιπόν τώρα είναι η σειρά μας! Ο Ιούνιος είναι για μας ο πιο γεμάτος μήνας! Είχα αναφέρει σε πιο παλιά ανάρτηση ότι είμαστε όλοι Δίδυμοι στο σπίτι μας..και όχι μόνο!
Η μαμά μου είναι γεννημένη 2 Ιουνίου, παντρεμένη με το μπαμπά μου 2 Ιουνίου και την ίδια ημερομηνία περίμενε να γεννήσει εμένα!
Με λίγες μέρες καθυστέρηση..έχω γενέθλια 6 Ιουνίου! Ο Νίκος μου, και ο δίδυμος αδερφός του, έχουν γενέθλια στις 11 Ιουνίου! Ο δικός μου αδερφός γεννήθηκε στις 24 Ιουνίου!
Παντρευτήκαμε στις 19 Ιουνίου! 
Τον επόμενο χρόνο στις 9 Ιουνίου ήρθε στον κόσμο μας η Αθηνά!
Α! Και ο κουμπάρος μας έχει γενέθλια τον Ιούνιο! Αυτά νομίζω..μπορεί να ξεχνάω και κάποιον τώρα..
Οπότε καταλαβαίνετε ότι ο Ιούνιος είναι ο μήνας μας! Κάνω πλάκα και λέω ότι εμείς για να τη βγάλουμε τον Ιούνιο με τόσα γενέθλια πρέπει να αποταμιεύουμε όλο το χρόνο..χαχα!
Αυτη τη χρονιά βέβαια ετοιμάζουμε το 1ο πάρτυ της Αθηνάς! Τι να σας πω..έχω τρελαθεί στις κατασκευές αυτές τις μέρες..σημαιάκια, πομ-πομ, καπελάκια, δωράκια..με έχει πιάσει οίστρος δημιουργίας! Και όλο λέω να βγάζω φωτογραφίες όταν τα φτιάχνω για να σας βάλω και όλο το ξεχνάω..Έχω τρελαθεί σας λέω!
Καλό μήνα να έχουμε!

27 σχόλια:

  1. Μα τι λές τώρα?? Τότε και η Αθηνούλα είναι υποχρεωμένη να βρει έναν άνδρα ο οποίος θα είναι γεννημένος τον Ιούνιο και να τον παντρευτεί Ιούνιο μήνα!! Να συνεχίσει την παράδοση....

    Φαντάζομαι ότι θα ετοιμάζεις σούπερ πάρτυ.
    Σε παρακαλούμε, μην ξεχνάς να φωτογραφίζεις.. Θα χαρούμε πολύ να δούμε τι καλά ετοίμασες (από κατασκευές μέχρι φαγητά...) και να πάρουμε όλοι ιδέες!!!

    Φιλιά πολλά και αναμένουμε νεότερα από το μέτωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να'στε όλοι καλά και χρόνια σας πολλά!!!! Περιμένουμε φωτογραφίες! Φιλάκια και καλό - γιορτινό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα ,Βέρα μου!
    Χρόνια Πολλά και καλά σε όλους! Εύχομαι να το γιορτάσετε δεόντως και να τον καταευχαριστηθείτε τον Ιούνιο!
    Ανυπομονώ να μας δείξεις τις ομορφιές που φτιάχνεις για το πάρτι της μικρής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλουμε πάρτι, θέλουμε πάρτι!!!! Καλά υπέροχος μήνας... εμένα κάπως έτσι είναι ο Νοέμβριος, με γιορτές και γενέθλια πολλών και διαφόρων φίλων και συγγενών!!! Με τρόμο περιμέναμε να έρθει γιατί όντως χρειαζόμασταν μια περιουσία,χιχι! Πάνω απ' όλα να είστε γεροί και να χαίρεστε πάντα τον Ιούνιο σας!!!Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά σε όλους και ιδιαιτέρως σε σένα και τη μικρή Αθηνά.
    Κάπως έτσι είναι ο Μάιος για μένα, διδυμάκι και εγώ.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γελασα με το σχολιο της πρωτης φιλης που σχολιασε :):):) Θα το κανετε παραδοση να γινονται ολα Ιουνιο μηνα χαχα!

    Θα πω απο τωρα χρονια πολλα για ολα τα γεννεθλια και τις επετειους κι ευχομαι να ειστε παντα γεροι να γιορταζεται ολο τον Ιουνιο καθε χρονο :):)

    Καλο μηνα και καλο καλοκαιρακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και καλά ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!! Και ναι, ΟΛΕΣ θέλουμε φωτογραφίες από τα πεπραγμένα του πάρτι....φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Διδυμοοικογένεια !! Πωπωπω, θα τρελαθείτε στη γιορτή και το κέρασμα :)) Ωραία είναι αυτά, μπράβο !
    Καλές προετοιμασίες για τα πρώτα γενέθλια, τι χαρά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω γενέθλιαααααα!!!!!
    Χαρές είναι όλ' αυτά!
    Ενας μήνας γεμάτος χαρές, αναμνήσεις, μαζώξεις, φιλιά...
    Ομορφα θα περάσεις γλυκιά μας!
    Καλό σου βράδυ, καλό μήνα, καλό καλοκαίρι...όλα καλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίστευτο!!!!!!!Χρόνια σας πολλά!!!!Θέλουμε και πάρτυ και πολλάαααα κεράσματα χαχα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Ιούνιος δηλαδή είναι ο μήνας σας....Χρόνια σας Πολλά! Να είστε χαρούμενοι! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μια καλοκαιρινή οικογένεια!
    καλό μήνα owl mommy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποποπο!! Δώρα που θα χρειαστεί να κάνετε!!! Όλος ο μήνας πάρτυ θα είναι!!! Υπέροχα! Αυτά είναι! Να είστε καλά να περάσετε πολύ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα !!!! Προβλέπω πολλές χαρές ε; Και πολλές φωτογραφίες !!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήρθε λοιπόν ένας ακόμα Δίδυμος να σου ευχηθεί..όμως του Μαίου!όπως κι εσύ εγώ όλα τα γεννέθλια της οπικογένειας τα έχω Μάιο με εξαίρεση τον άνδρα μου Μάρτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ε, ας προσθέσω λίγο ακόμα... Ιούνιο στο post σου:
    Τα γενέθλιά μου είναι στις 17 Ιουνίου κ' η γιορτή μου στις 24 Ιουνίου!!!
    Χαχα!!!
    Χρόνια πολλά σε όλους σας!!!
    Πάντα γεροί, δυνατοί και χαμογελαστοί να είστε!!!
    Φιλάκια κ' καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα και φυσικά "πολλά πολλά" χρόνια σας πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα.Χρόνια πολλά σε όλους σας και περιμένουμε τις foto γιατί και γω,ο μπαμπάς μου ,η πεθερά μου και η νονά του γιου μου έχουμε γενέθλια τον Ιούνιο. Γιατι μπορεί να είμαστε όλοι ενήλικες αλλά τα κεράκια σβήνονται πάντα απο την πιτσιρικαρία. Μαλιστα το πάρτι της κολλητής μου πιο πολυ παιδικό θύμιζε αφού το μόνο που χορεψάμε ηταν τα ζουζούνια και στο τέλος δόθηκαν δωράκια στα παιδάκια.Τις καλύτερες ευχές φυσικά στην Αθηνά σου που γιορτάζει για πρώτη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλό μήνα και χρόνια πολλά σε όλους σας!!!! και φυσικά να περάσετε υπέροχα όλες τις όμορφες αυτές στιγμές σας!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα!! Και χαρούμενα γενέθλια και επετείους σε όλους σας!! χιχι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δώρα και ετοιμασίες στο φουλ λοιπόν!
    Καλή δύναμη Βέρα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό μήνα! Χρόνια σας πολλά!!! Εύχομαι καλοκαίρι πάντα στη ζωή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ουάου!
    Όντως ο Ιούνιος είναι ο μήνας σας!
    Χρόνια Πολλά λοιπόν σε όλους τους εορτάζοντες και τις εορτάζουσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χιχιχι...ξέρω μια από αυτές του Μαϊου! :P

    Είναι ΣΙΓΟΥΡΑ ο μήνας σας οικογενειακώς ο Ιούνιος και έχω μια απορία...βρε θηρία, τόσοι Δίδυμοι μαζί πώς συνεννοείστε????? Ποιος πρωτομιλάει, ποιος έχει την τελευταία κουβέντα? Πόσες γνώμες αλλάζετε μέχρι να καταλήξετε??? χαχαχαχα Εχω αδερφή στο ζώδιο και πολλέεεεεες φίλες και ένα έχω να πω...είναι τρελοί αυτοί οι Δίδυμοι!!!! χαχαχα Σας αγαπώ όμως Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή