Σελίδες

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Η γνώση στον τοίχο!

Το παιδικό δωμάτιο αλλάζει καθώς τα παιδάκια μας μεγαλώνουν. Έτσι και η διακόσμηση στους τοίχους. Και πριν περάσουμε στα posters με τα βαμπίρ (είναι ακόμα της μόδας?), τον Justin Bieber (τι θα ακούσουν τα αυτάκια μας..) και τα αντρικά/γυναικεία top models (Θέε μου δως μου δύναμη) έχουμε μια τελευταία ευκαιρία να βάλουμε στους τοίχους κάτι λίγο εκπαιδευτικό..
Ας δούμε να πάρουμε ιδέες!
Μου άρεσαν πάντα οι αφίσες με τα αλφάβητα! Με ζωάκια, με σχέδια, με χρώματα!


Υπάρχουν και οι χάρτες του κόσμου που έχουν πληροφορίες για κάθε μέρος. Δεν είναι καταπληκτικό για ιστορίες και όνειρα για ταξίδια?


Αν αρέσει στο πιτσιρίκι σας μπορείτε να βάλετε και το ηλιακό μας σύστημα, τον γαλαξία, τους πλανήτες, τα αστέρια!


Όλα αυτά δημιουργούν ερωτήσεις και φανταστικά ενδιαφέρουσες απαντήσεις από μέρους μας. Όσο μπορούμε να τα κάνουμε να ενδιαφερθούν λίγο για κάτι πέρα από την Barbie και τον Ben Ten..Καλά είναι κι αυτά δεν λέω, αλλά να προσπαθήσουμε και για το κάτι παραπάνω όσο περνάει από το χέρι μας..
Τα πόστερ τα βρήκα εδώ: l' affiche moderne.com 

10 σχόλια:

  1. οταν ηταν μικρος ο μεγαλος μου γιος ειχαμε και ζωακια και χρωματα και γραμματα και ηταν πολυ διασκεδαστικο γιατι παιζαμε και μαθαιναμε απο τον τοιχο...τον ειχα κανει (τον τοιχο)παιδικο σταθμο!στα διδυμα ,ομως ,δεν εχουμε τιποτα ,γι αυτο δεν ξερουν και τιποτα χαχαχαχαχαχα..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμμμ μου άρεσαν πολύ τα ταξίδια... (είναι κι αυτή η Ανθρωπολογία στη μέση, καταλαβαίνεις...)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι ολα τοσο ομορφα..στα μυαλουδακια των παιδιων θα φανταζουν σαν μαγευτικες εικονες..οι πλανητες με μαγευουν πολυ..ειναι κατι που δεν θα το δεις ποτε..και ειναι ομορφο με τα λογια να το αγγιξεις..αυτο κανει την διαφορα..ομορφο σ.β..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οι χάρτες του κόσμου υπέροχοι. Το ίδιο και ο χάρτης με τους πλανήτες! κρίμα να μην μπορώ να τα τυπώσω σε Α3
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πανέμορφα, εμείς έχουμε ζωάκια και γραμματάκια!!!Σα παιδικός σταθμός είναι χαχα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγώ είχα το ηλιακό σύστημα στο παλιό μας σπίτι!! Είναι πολύ όμορφα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα μου άρεσαν πολύ οι άτλαντες. Θα κρατήσω το URL για μελλοντική αναφορά, όταν θα πάει η μπεμπούλα στο δημοτικό. Και εμένα η μαμά μου θυμάμαι ότι μου είχε κρεμασμένον έναν άτλαντα στο δωμάτιο και ονειροπολούσα που θα πάω όταν μεγαλώσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα πόσο τέλειες είναι όλες!! Τις θέλω!!! Ολες!!! Με τους χάρτες έχω τρελό κόλλημα αλλα και όλες οι υπόλοιπες είναι απίθανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή