Σελίδες

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Love is in the air!

Ας μην δούμε αυτή τη γιορτή μόνο για τα ερωτευμένα ζευγάρια αλλά γενικά για την αγάπη..προς τον σύντροφο μας, τα παιδάκια μας, τους γύρω μας..Είδαμε τόσες άσχημες εικόνες τις τελευταίες μέρες που μας χρειάζεται λίγη θετική ενέργεια. Και την έχουμε όλοι μέσα μας απλά θέλει λίγο προσπάθεια για να βγει και να μείνει..

Βρήκα λοιπόν εικόνες που θα μας κάνουν να χαμογελάσουμε λίγο και με αφορμή αυτό να στείλουμε ένα μηνυματάκι αγάπης..
Τις φωτογραφίες τις βρήκα όλες στο αγαπημένο pinterest.
 












Να περάσετε όμορφα ότι κι αν κάνετε, έστω και κάτι μικρούλι να σπάσουμε την καθημερινότητα..Χρειαζόμαστε ένα χαμόγελο, σκορπίστε αγάπη όσο μπορείτε!

8 σχόλια:

  1. Φοβερές φωτογρταφίες η πρώτη και η τρίτη!

    Βέρα πέρασε από το blog μου έχω ένα βραβείο για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικές φωτογραφίες. Μου έφτιαξες το κέφι. Ειδικά τα μαξιλαράκια.Φοβερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηταν τρέλα οι φωτογραφίες. Ειδικά αυτή με το ηλικιωμένο ζευγάρι. Ετσι θέλω να είμαι κι εγώ με τον άντρα μου μετά από χρόνια. Αυτό είναι αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και το αρνάκι γλυκούλι!
    βρήκαμε και μπαούλο -ενημερωτικά.
    καλόν Βαλεντίνο εύχομαι. φιλάκια, μουτς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Βέρα! Όντως μου έφτιαξες τη διάθεση με τις φωτογραφίες σου! Ειδικά η τελευταία είναι απίστευτη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι πανέμορφες εικόνες με έκανες και χαμογέλασα....ιδίως η τελευταία, δεν μπορείς να αντισταθείς...ευχαριστώ για το χαμόγελο, είναι τόσο ακριβό αυτές τις δύσκολες ημέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ ωραίες οι φωτογραφίες και η ανάρτηση! Καλώς βρεθήκαμε και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Βέρα μου!Δεν μπήκα εχθές και τώρα είδα τις φωτογραφίες.Πραγματικά μου έφτιαξαν τη μέρα.Πολύ τρυφερές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή