Σελίδες

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Freddo Cappuccino

Πρώτος καφές στην εξοχή..οι φίλοι μας πάνε σε μια καφετέρια με θέα τη θάλασσα και ωραίο freddo! Σειρά μας λοιπόν..Τελειώνουμε το απογευματινό γαλατάκι, βάζουμε ένα από τα φορέματα εξόδου, το port-bebe στο καρότσι και φύγαμε μαμά, μπαμπάς και μπέμπα.

Καθόμαστε σε ακριανό τραπεζάκι-μην ενοχλεί το καρότσι- παραγγέλνουμε τα freddo μας και απολαμβάνουμε το καθαρό αεράκι και τη θάλασσα. Ώσπου ο άντρας μου έχει μια "φαεινή" ιδέα..θέλει να σηκώσει τη μικρή από το καρότσι και να την κρατήσει αγκαλιά..για να κρυφοκαμαρώσει μάλλον..Τη σηκώνει λοιπόν και η μικρή κάθεται, κοιτάζει τριγύρω, χαμογελάει..και βάζει τα κλάματα! Τον κεραυνοβολώ με το βλέμμα μου και βάζουμε τη μικρή πίσω στο καρότσι. Το παιδάκι βέβαια δεν είναι κουκλάκι και δεν θέλει να ησυχάσει..και χειρότερο δεν έχω να πίνω καφέ και να κλαίει μωρό δίπλα μου, είτε είναι δικό μου είτε όχι!

Στο μεταξύ έχουν έρθει οι καφέδες και έχουμε πληρώσει αμέσως γιατί δεν
ξέρεις ποτέ πότε θα φύγεις από κάπου όταν έχεις μωρό παιδί..Η μικρή συνεχίζει να κλαίει κι εγώ έχω πιει ΜΙΑ γουλιά καφέ! Η λύση στο πρόβλημά μας: ο μπαμπάς-που πίνει έξω καφέ πιο συχνά- παίρνει το καρότσι και αρχίζει τις βόλτες πάνω κάτω και γύρω γύρω από την καφετέρια. Το δεύτερο πρόβλημα: εγώ πίνω τελικά το freddo cappuccino αλλά ΜΟΝΗ μου! Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο την κολλητή μου να μου εξιστορήσει τα τελευταία γκομενικά νέα της -παλαβοσυζήτηση δηλαδή- κι έτσι έχω και κάποιον να μιλήσω για να μην κάθομαι σαν το freddo-κούτσουρο!

Τρίτο πρόβλημα: ο κόσμος νομίζω με κοιτάει..νομίζω ότι διαβάζω τη σκέψη του: να μια μάνα που πίνει καφέ και χασκογελάει στο τηλέφωνο και ο ταλαίπωρος πατέρας πηγαίνει βόλτα με το μωρό το οποίο ΔΕΝ έχει σταματήσει να κλαίει! Και βέβαια δεν απολαμβάνω πια ούτε καφέ, ούτε θέα, ούτε την κουβέντα με την κολλητή μου.


Η λύση σε ΟΛΑ αυτά τα προβλήματα: όταν πάτε για καφέ μετά από καιρό εκτός από το μπεμπάκι και τον άντρα σας πάρτε μαζί ΚΑΙ τη φίλη σας! Έτσι δεν θα δείχνετε μόνη, δεν θα είστε η κακούργα μαμά και το μωράκι αντί να είναι παρκαρισμένο θα απολαμβάνει τη βόλτα του με το μπαμπά του! Ε?

1 σχόλιο: